Nära slutet?

Börjar bli trött på bloggandet, eller det går i vågor. Ibland tycker jag det är asskönt att bara skriva av sig, men ibland som igår & idag känner jag att jag inte vill alls. Men jag gör en liten update ändå..

Igår latade jag mig hela dagen. Låg på soffan o kolla på Rob & Big matathon ! :) Lagade supergod mat & sen träffade jag Malle. Jag tänker inte gå in på detaljer, men kan iaf säga allt det känns mkt mkt bättre nu. En sten föll från mitt hjärta. Får se om tiden läker alla sår eller om detta var slutet! Men det kändes iaf jätte braa när vi sa hejdå!
Sen åkte vi till mina kusiner & satt där o pratade strunt ett tag. När vi var på väg hem regnade det, jag kom hem & drog på mig joggigsskor & en jacka & stack ut o joggade en runda. Sjukt uppfriskande.

Idag mådde jag piss när jag vaknade, sprängande huvudvärk & mådde illa :( Så jag fick sjuka mig. Ska ju jobba imorron så jag mste va frisk, sen är det alex fest som man inte kan sjuka sig från sista minut eftersom det är catering & bordsplasering, hade inte kännt schyst. Peter, en gammal klasskompis sen lågstadiet ska dit. Honom har jag inte träffat sen vi var små barnrumpor & lekte "mamma pappa barn" på fritids :) Ska bli kul & träffa honom :)

Fortfarande inte hittat min fjärrkontroll, snart har den varit gone en vecka.. Hmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback