Its time to face the music

Myys ! Idag har jag bara tagit det lugnt, lagat god mat & kollat på bra filmer. Jag har fortfarande inte hittat min fjärrkontroll och har gett upp tv-tittandet :( men eftersom jag haft tid över har jag äntligen läst ut min bok. Liza Marklund-Prime time. KASS bok! Läs den inte ! Hela boken utspelar sig under 5 dagar och det fanns INGET spännande alls i den. Dryg! Hon är en fantastisk författare annars, men just denna tyckte jag inte om. Så nu har jag bunkrat upp med massa nya böcker, börjat läsa en bok av James Frey- My friend Leonard. Mkt speciellt skriven. Inte massa punkter och kommatecken, inte rätt formulerade meningar och mycket upprepning. Häftigt ! Får se vad jag tycker om den ! :)

Imorgon är det skola, halv dag bara. Men jag är så duktig att jag stannar efter skoltid & gör projektarbete :) Gabbz kommer och ska bli färgad & jag ska öva på uppsättningen. Jag har en idé om hur det ska se ut. Och jag har tillome lyckats hitta påfågelsfjädrar. vilket inte var lätt! Men är fortf lite osäker på min presentation. Inte tänkt på kläder :/ Orka lägga massa pengar på tylltyg som jag senare inte har ngn användning av alls. Orange tyll, vad ska man med det till ? :/ Får se hur det blir !

Stockholm närmar sig och det ska bli superkul ! Längtar verkligen. Alltid galet kul när man är med Emma ! <3 Så ja snart fyller jag år :) detta året ska det bli kul, det tycker jag aldrig annars.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback