Guess whos back !?

Im Back back back! Nu är jag utvilad från stress känns det som och kan börja blogga igen :)
Jaa dagarna som har gått sen jag bloggade sist har varit härliga! Skolan rullar på som bara den, och det känns suuperbraa! Snart är det sluut ! 20 maj så är man frisörska :O bara 4 veckor till examensprovet & jag fattas fortf en modell. Förresten så behöver jag öva så mkt som möjligt så under veckorna 26/4 t.o.m 10/5 kan ni komma till mig i skolan så klipper jag er :) for free såklart :) Speciellt killar är välkomna ;) haha av den enkla anledningen att jag behöver öva på det mest! Så det är bara till att hojta om du vill komma  & bli fin i håret :)
Annelie, en mkt mkt mkt kär lärare slutade i fredag :( Suupertråkigt. Skolan kommer inte vara den samma utan henne men som tur är slutar vi snart .
Träningen har varit suuuperseg ! Jag skäms. Men nu ska jag ta tag i det igen :)

I helgen har jag varit ledig & tagit mig tid att träffa människor jag inte träffat på läänge. I fredags blev det öl på paddys med Annelie & nårra tjejer i klassen :) Sen mötte jag upp Bob & Reza på Poetry slam. SUPER häftigt ! poesi är underskattat ! GRYMT! Sen drog vi till möllan & tog en öl & sen vidare till Emma :)
Igår segade jag hela dagen, tvättade lite o var lat ! Sen åkte vi till mina kusiner,Gabbi är så jääävla söööt! Finns inget sötare barn än han. MYYS ! Sen drog jag till Mange. Där har jag inte varit på hemskt länge. Där var större delen av det gamla gänget, jätte kul o träffa alla. Det blev fest till max & det slutade med en taxi hem kl 6. Underbar känsla att komma hem när solen är på väg upp. Allt känns så stilla, lyckligt & ljust ! Så nu har jag sovit några timmar & känner mig liite piggare. Bakis är man ju men det får man ta ! Superhelg (Y)

Så under veckan väntar mkt träning & fotoprojekt. Det är även SISTA veckan i salongen :O HELT SJUUUK att tiden har gått så fort. UUsshh vad man kommer gråta när man slutar skolan. Alla vänner man fått har blivit som en familj. Man träffar ju klassen oftare än man träffar sin egen familj. Vi har verkligen blivit som en liten familj. Vi tar hand om varandra & vi vet nästan allt om varandra, t.o.m om varandras pojkvänner och sexliv. Sjukt vad man kommit nära. Vi tjaffsar som syskon och löser det lika fort. älskar min klass <3

Saknar fortfarande min bästa vän :( <3<3

Dagens låt : Sidney samson - riverside . Överskööön ! Sommarlåten -10 Lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback