Vänder blad..

Jag trodde inte jag skulle vara den som sitter och bloggar om hur min dag har varit & vad jag tänker på. Men stunden är här gott folk. Antar att det beror på att jag är uttråkad & kanske behöver skriva av mig lite.

Skolan går äntligen bra. Fan vad jobbigt det var ett tag. Undraede nästan varför jag hade valt frisör, det passar ju inte alls mig. Var riktigt osäker på mig själv & mina kunskaper. Men äntligen har jag kommit över rädslorna! Igår hade jag min första manliga kund, vilket jag varit svinrädd för då jag klippt fel varje gång på dockan!. Men det gick svinbra! fått en x-kund till. :D

I lördags var jag med mamma & min kusin på Ullared. Jag hade nog förväntat mig mer. Det var svinjobbigt att gå runt där när det var 1000000 människor runt en som knuffades för att komma fram. köpte väl det jag behövde, mest hårprodukter :/ men men.. resten av helgen har jag julpyntat. I LOVE IT! äntligen har december kommit. I år julpyntade jag ändå sent jämfört med åren tidigare då jag börjar lyssna på julmusik i september & julpysslar i okt-nov.

<3 det är shit svårt att veta vad man vill. känslor kommer & går man vet inte var fan man står i alla frågor som kommer upp. eller vad man vågar tilllåta sig själv att känna. Jag är modig & äventyrlig. Vist det kanske stämmer med ALLT ANNAT än KÄRLEKEN. Då står jag helst gömd i en vrå med en flytväst på. Jag vill våga slänga mig ut & inte tänka på alla följder & ord från andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback