Rosor som blommar i December!

Igår var en lugn dag, skolan var ganska seg. Fikade efter skolan med Sandra,Exxon, Bina, Alex & alex bror, mkt mkt trevligt. Sen åkte jag hem till Malle :D. hon hade varit en vecka i Dubai & vi hade massa att berätta för varandra! Mös me pizza & film.

Idag har jag varit ledig, eller tog ledigt halva dagen. Mister Ivan hämtade mig på morgonen & vi åkte för att kolla på amstaff valpar =) Körde fel lite , men hittade tillslut. Sååå hemskt söta hundar. "One eye red" var finast men han var för vild så det fick bli SAM :D ( Jag som kom på namnet (efter världens mest lojala vän, Samwise Gamgee i Sagan om ringen, töntigt i know )  Sen åkte vi hem & kollade på 2012, inte det bästa filmen men den var okej. Efter det fick jag åka hem & nästan direkt till jobbet för att gå på obligatorisk brand & HLR-kurs. Ganska kul, fick släcka en brand, men wow haha! Nu sitter jag här och är super trött & måste plugga :(

Utaför jobbet så blommar fortfarande rosorna, och det kommer nya dagligen, helt otroligt. Snart mitten av december & roserna blommar. UNDERBART!

du finns här <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback