Nytt inlägg

Denna helgen har varit ganska bra. Passerat för fort & varit lite för händelselös, men ändå kul. igår jobbade jag 7.15-15, ganska nice när man väl är där. Sen åkte jag hem & bada & tog det lugnt. Sen åkte jag hem till maria, vi satt & snacka lite shit & där efter promenerade i i snön hem till tarek, lyckades gå lite vilse men vi hittade snabbt rätt igen. Allt ser likadant ut i snön:P Där hemma var Patte också, suuper kul att träffa henne. Denna helgen blir det massa hemkomster, Tarek, Patte, Hanne & sara, myysigt :D Ja iaf, vi uppdaterade varandra om olika saker & hade mys me vin!. Sen blev det lite snölekar ute på altanen hhaha. Efter det begav vi oss till wonk, där patte stannade ca 15 minuter & sen åkte hem. Men jag & tarek, härdade som vi är, stannade tills dom stängde. Suuuperkul att festa med tarek igen, det var lite Plastic people i London , all over again haha. NICE! efter det skulle vi hem men det var snökaos & bussarna hade slutat gå & man kunde inte komma fram till taxi, & så var alla bokade bla bla.. Men fick ett "vip" nr av en kille, & det gick knappt en signal så svarade dom & taxin var där på 3 minuter, sjukt att det ska behöva vara så. sen deckade jag så fort jag la mig ner i sängen. Tarek mådde mindre bra :( stackaren. Idag har jag bara jobbat, ganska segt :( men nu är jag hemma & är suuuuper trött! VILL INTE till skolan imorron :( läängtar till onsdag då jag e ledig! uush, har 3 kunder inbokade :( orkar inte!. fan va jag inte vill klippa. haha bra att tänka så när man ska bli frisör. Förresten alla killar som vill bli klippta , säg till. Jag måste öva! Nu ska jag snart krypa ner & kolla på "Tomten är far till alla barnen" <3. Ciao!


Saknar.... <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback