..När vintern kommer och tiden gått för fort

Äntligen! Redovisningen avklarad den med! Det gick ganska bra ändå. :) slutade tidigt idag så tog en sväng hem till Ivan & sam. Gick en runda i snön, sen gick vi hem & kolla på lite family guy & mös me sam. Han är en riktig liten vilding, har bitsår på hela händerna. Sen blev det sanningens ögonblick över en kopp varm oboy. Åkte till kusinerna idag med, skulle träffat malin men hon fick jobba till stängning :( Imorgon blir det skolan, skulle haft med modell till aftonfrisyr men har totalt glömt bort det :( tråkigt att jobba på docka men wtf, kan inte hjälpas. Kollar på Bidget Jones dagbok, fan vilken deppig film alltså, ush!..

Nu är det snart jul. Bara en vecka kvar så har man jullov, nice att få jullov igen =) det var ett tag sn man hade lov. Har inte fått ngr jobbtider, men skulle behöva det.. En kusin & hennes familj kommer hit under jul & nyår, ska bli superkul :D har beställt Bavaria av henne!. mums mums! otroligt att jag ännu inte planerat ngt för nyår men skönt som fan. Vill inte boka upp mig riktigt än..

Jag förvånar mig själv varje dag. Jag reagerar inte alls så som jag trodde jag skulle göra. Jag är inte längre den personen som jag var DÅ och jag söker inte samma saker längre..

Du är gåtan som jag aldrig löser klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback