Livet är en dans på rosor...

.. men det är en dans med svåra steg!

Sitter här & är iskall, frusen & glad! Var ute en sväng med Ronja, promenerade till trangeln & pratade massa skvaller som vanligt, det händer för mkt nu för tiden ! Träffade Pinnen & tog en kort promenad, sen skulle jag cykla hem men "stötte på" Emma när hon skulle börja jobba, så skvallrade lite till. Ska nog åka VIP kupen i the wheel of Malmö med tonade rutor haha , sjukt alltså! varför göra det :S

Äntligen är man klar med arbetet!!! Kanske inte mitt bästa work men bara jag får g blir jag nöjd, orkar inte dalta med det mer. Så imorron blir det redovisning :/ har inte haft det sen i gymnasiet, kommer kännas lite skumt! ush jag stammar alltid när jag ska redovisa haha! jaja håll tummarna! Nu ska jag värma mig med strumpor & filt & "Frukost på Tiffanys" :)

<3 Du är resan som jag velat ska ta fart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback